Հունվարյան-ձմեռային ճամբար․ Հունվար ամսվա հաշվետվություն

Բառքամոցի մրցույթ առաջնություն.
Մեր ջոկատով կազմակերպել էինք մրցույթ։ Մինչ մրցույթը կազմել հայտը, դպրոցում տարբեր տեղեր կպցրել հայտարարությունը և այլն։ Մրցույթը լնելու էր խմբային և անհատական ձևերով։ Շատ հետաքրքիր և լարված անցավ ինձ համր։Եղել են նաև մրցանակներ,,Բառքամոցի,, հուշամեդալ և պատվոգիր։

Ազային խոհանոց.
Հունվարի 18-ին պատրաստեցինք Հայկական, Ազգային ուտեստ Քյալագոշ և պիցցա։Քյալագոշը պատրաստելուց շատ հետաքրքիր էր,պիցցան նունպես հետաքրքիր էր,բայց ես քյալագոշը ցհփորցեցի քան որ ես չեյ սիրում

Քվեսթ.
Ընկեր Պէթթիի հետ որոշեցինք կազմակերպել ,,Արևմտահայերեն Քվեստ,,։ Պետք է թերթիկներ հավաքեինք և որ թիմը առաջինը կհավաքեր ութերորդ թերթիկները կհաղթեր։ Ճիշտ է մենք չհաղթեցինք, բայց շատ հետաքրքիր և մեկտեղ անհանգիստ անցավ։

Ճամբարային խաղեր․
Ես չեմ պատկերացնում ճամբար առանց ճամբարային խաղերի։ Ամեն օր օրվա վերջում կազմակերպում էինք ճամբարային խաղեր։ Հիմանակնում խաղում էինք ,,Մաֆիա,, ես այդքանել չեմ սիրում ,,Մաֆիա,, խաղը:

Տեխնոլոգիա․
Ճամբարի ընթացքում ունեցել ենք տարբեր տեսակի տեխնոլոգիաների դասեր։ Ընկեր Քրիստինեի հետ խոսել ենք մեր առողջության մասին,ընկեր Մովսեսի և ընկեր Թագուհու հետ պատրաստել ենք կավե բաժակ, շատ հավես էր անցնում ժամանկը:

Սահադաշտ.

Հունվարի 17-ին միասին գնացինք սահադաշտ։ Սահեցինք և այնքան հավես եր սահելը վոր չզացի թե վոնց անցավ ժամանակը։ Սահադաշտից հետո գնացինք պոնչիկանոց և Հանգստացանք և խոսեցինք:

Մուլտֆիլմ.

Մենք ոտքով գնացել ենք հուշարձաները դիտելու իսկ հետո գնացին մուլտֆիլմը դիտեու:Մուլտֆիլմի անուննէ ,,кот в сапагах,, շատ հետաքրքիր մուլտֆիլմ էր ինձ շատ դուր եկավ:

Оставьте комментарий